pluggpaus (MERA!)

Här är förhållandelistan 2008-2009!

1. Är du i ett förhållande? Nepp
2. Om inte, varför inte? Vet ej :S
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 1 och ett halvt år
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Rå Bert
5. Hatar du ditt ex? Eh, JA!
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Låt mig fundera.. NEJ!!
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Typ äckliga minnen
8. Vad är DU mest för lesbier eller bögar? Typ inga
9. Är du en av dom? Näe
10. Har du blivit dumpad? Nej
11. Har du blivit sårad? ja
12. Har du dumpat någon? ja
13. Är du en bra partner? Vet ej
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Vet ej
15. Är du kär i någon nu? Man vet aldrig med mig, haha
16. Har du någon beundrare? Har jag?
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnen? Typ omtänksam, och måste ha en framtid!
18. Har du varit kär i flera samtidigt? haha, näe
19. Har du sårat någon allvarligt? De har jag säkert...
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Eeh... typ mysig, venne :S
21. När du vill ha någon, vad gör du? Typ pratar med den ofta
22. Bästa raggningsrepliken? Vill du typ ta en fika eller gå på bio, vet ej :S
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Har aldrig gått på dejt :P
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Vännerna
25. Tänder du på? Killa
26 Är du gift i framtiden? De är jag säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0