rida!

Idag ska jag rida! städar mitt rum (L)


Den/det senaste:

Du åt? frukost

Du drack? Choklad

Du kramade? ...

Du tittade på tv med? mig själv

Du satt vid datorn med? mig själv

Du sov med? mig själv :/

Du skrattade med?...

Du brottades med?  ...

Du pussades med? ...

Vad ska du göra imorn? Gå till skolan!

vad har du gjort idag? Ska rida

Va det kul?  JAA!!

Vad vill du ha? kärlek :/

Vad har du för mkt av? inget just nu :(

Är du singel? Japp

Är du kär? kanske

Vad vill du göra nu? Rida!

Planer till helgen? om 2-3 veckor? Göteborg!!

Har du mer en 5 tröjor? haha

Har du mer en 2 byxor? eh, ja

Vill du sova nu? klockan är för lite


Kärlek, vänner, familj & liv:


Är du kär? kanske ^^


Är du tillsammans med nån? nupp


Har du varit tillsammans med ngn? ja, men ångrar det!!!


Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? Nej!!!! har bara haft en


Har du fått nya vänner den här månaden? jupp


Vill du ha fler vänner? yes ma´m


Har du för många vänner? aldrig för många!


Är du ovän med ngn?  A, men ångrar det int


Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej


Är dina föräldrar skilda? Ja!!


Har du riktiga syskon?  nej


Trivs du i din familj? ja!


Hur många bor du med? 3 +1


Vill du leva? JAA!!


Är du lycklig ? Såklart jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0