Bultar

Min tå: Det går ju att komma upp för att trappor vi har :) Det bultar å gör lite ont :( Varken jag eller Sofie lyckades dansa i torsdags pga att båda hade ont i foten :P Men vi bestämde oss för att gå å dansa på onsdag :) Då jäääävlar!

Privatlivet: Just nu är mamma å mike och handlar mat, Lucas är hos en kompis och jag måste ju stanna hemma med Lucas eftersom att det går sååå långsamt att handla annars :( Sen ska vi äta lunch, och efter det är det dags för att åka till humach eller vad det heter xP för att köpa målarfärg och tapet :D yey !

Skola: På måndag börjar skolan :D Jag ska börja i en klass som heter Hr 2 tillsammans med Nicole :D
På Måndag ska även min big toe bort :) Alltså förbandet som kirurgen har lindat runt min tå, så att den blev jätte big! hihi. Då får vi se om jag kan gå i vanliga skor igen :D jippie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0