.

Igår kväll var jag och dansade, Lasse Stefanz spelade. Allt kändes bara som en konsert, publiken stod där man skulle dansa osv. Dem spelade FÖR hög musik!! Idag är det middag och dans igen. Middag blir det me släkten (a)
I Tisdags tror jag. Var jag med Underbara Hanna T ! Bilder kommer när jag lagt in dem i datan.
Nu ska vi åka och lämna bilen. puss
Forts...
Hanna och jag tog en fika och letade efter en särkild tröja jag vill ha, men vi kom fram till att jag ska göra en egen :D
Idag, nyss var jag och fikade me Hanna x2 och Sanna <3 vi hade riktigt kul, iaf jag ! Bilder läggs nog in på Sannas blogg lite senare :)
Nu sitter jag här ny duschad och ska sminka mig lite lätt och s'tta på mig en tröja :P Sen ska jag och pappa till Söder för att träffa lite kusiner och fastrar och farbror :D Sen ska jag dansa på Grönan :D yey !

Juste ! Bilderna från min sommar -09 finns på facebook, bilder var för stor för att läggas in xD
Susanna Klaman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0