Kuul

Skolan gick väldigt bra :) kände igen många från värmdö som satt vid uppropet :P
Efter ett tag fick jag syn på min barndoms kompis Sandra :D
Min klass består av 18 tjejer, 19 med mig, och 1 kille, jag och Nicole ville att det skulle bli tvärtom ;) hihi, men vi får väl snacka med andra klasser. När vi jobbar i köket osv så jobbar vi med andra klasser :)
Idag var det fotografering för id-korten. Imorn skolfotografering, om typ 2 veckor är det frilufsdag med alla 1or !! fan vad pinsamt..
Våran klass ska börja med servering, på onsdag kommer våra serveringskläder, vi ska ha egna svarta skor till :) på torsdag får vi låna kökskläder, sen ska vi ha träskor :D hihi.

Först fick vi presentera oss själva : Namn, vart man gick förut, varför man valt skolan. sen fick vi berätta om vad vi gjort i sommar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0