operation

Operationen gick jätte bra faktiskt! Får inte gå något idag men imorn får vi se vad jag klarar av att göra "/
Tog inga bilder eftersom att jag var så jävla rädd av någon konstig anledning.. eller .. konstigt är det faktiskt inte ! eftersom att förra gången jag opererades så skrämde dem skiten ur mig, dem pratade inte med mig osv. Dem sprutade i all bedövning samtidigt och inte lite i taget. Nöjd kund är jag. Och det var iaf sista gången !
Jag får inte stödja hela min vikt på foten förens på måndag, när jag börjar skolan, och då ska jag byta bandage och "plåster" får inte vara med  på idrotten heller på några veckor.. bra start liksom..

På fredag kommer Wanni och Hanna T över och ska kolla på "shoppaholics.." med mig :D

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0