♣ plugg ♣

Idag har jag varit så himla trött i skolan! Har ingen aning om hur jag ska hinna göra so-provet och en inlämningsuppgift i so till på fredag. Vi har haft en massa andra prov och inte haft tid. På torsdag är det Kungsberget!!!!
Efter skolan åkte jag ner till ungdomsmottagningen och hämtade ut recept till p-piller(onödigt att veta men)
Imorgon ska jag hem till pappa och ladda ner lite nya låtar till mobilen. Vill ha ngt att lyssna på på vägen till kungsberget.
På onsdag ska jag och Wanni ev någon till. Till Mölnvik och handla lite grejer till Kungsberget, jag längtar så himla mycket!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥Kungsberget ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Här kommer lite bilder från dagens idrott:
 Här ska jag precis göra en volt. Linnea tog bilder ♥
Det blev lite fel eftersom att jag räknade till 3 studs men gjorde volten på 4 så det var mitt fel.
 vi kallar hoppet(banan hopp) kolla noga på benen)
 här hoppar linnea ♥
 Albin gör en bakåt volt :P
 här hoppar mathias :P bilden är tagen underifrån så min arm ser fett mobbad ut :P
 här hoppar jag höööögt! haha
 jag blev lite suddig :P
 wanni testar lime gröna örhängen, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0