Snart ska jag till mamma och packa lite till Finland och städa mitt rum för att det kommer en fotograf på torsdag.
Igår var jag och min kompis Zarah och kollade på made in sweden gänget, det var typ 10 unga och 3 vuxna där så hade mycket egen tid med Laila, Kim och Janet. Vi fick skivor och autografer, jag hade 2 platser kvar till någon om någon velat följa med.
Vi blev fotade tillsammans med artisterna och Laila Bagge, fler bilder kommer sen.
Ni kan titta hur bilden med oss blev på (zlundin.blogg.se) jag ser hemsk ut! Spööke! haha
Men vi hade hemskt tur att få träffa dem, vi såg även lite av Niklas Wahlgren.


Jag kommer förhoppningsvis lägga in lite bilder när jag är i Finland och skriva såklart.
 Annars skriver jag när jag kommer hem, men alla får ha ett trevligt sportlov ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0