Finland Dag 1, 2 och 3

Sitter nu hos min mammas gammla klasskompis son och fick låna hans dator :D ^^,
Dag 1. Det var riktigt fint väder, var lite hos gammelmormor, och handlade lite mat :)
Dag 2. Vaknade rätt sent idag, handlade 2 kjolar :D en kostade 5 € <3 och den andra 30 € senare kom min mammas gud dotter Emelie och hennes pappa, vi åkte till Emmis mammas jobb och badade, guud vad kallt det var ! I Sverige är det mycket varmare xD
Dag 3. Var hos gammelmormor och åt lunch, passade på att duscha också, riktigt härligt ! Igår ringde mormor Toni och vi kom fram till att jag och Toni ska till "Borgbacken" Idag ska jag sova hos honom :P Klockan 10.05 går bussen imorn.

Får se om jag skriver något inlägg på båten. Ha det bra allesammans, saknar er ! <3<3<3<3<3

Istun nyt äidin vanhan koulukaverin pojan luona, sain lainata hänen tietokonettansa :D ^^
Päivä 1. Oli hieno ilma tänään, olin vähän isomummum tykönä, ostin myös vähän ruokaa :)
Päivä 2. Heräsin aika myöhään tänään, kävin ostamassa 2 hameita :D yksi maksoi vaan 5 € ja se toinen 30 € myöhemmin tuli äidin kummityttö Emelie ja hänen isänsä, lähdimme Emmin äidin työpaikalle ja kävimme uimassa, hui miten kylmää se oli ! Ruotsissa on paljon lämpimämpää xD
Päivä 3. Olin isomummun luona syömässä päiväruokaa, ja kävin suihkussa, ihanaa ! Eilen mummi soitti Tealle ja kysyi jos minä ja Toni voisimme mennä linnanmäelle. Tänään nukun Tonin luona :P Huomenna bussi lähtee 10.05.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0