Går kväll..

Igår kväll tillbringade jag kvällen med min underbara kompis Wanni. Vi hyrde en film som hette Wild Child, jag har redan sett den men ändå :D Jag lämnade fram kvittot som sa att jag fick hyra en film gratis och fick tillbaka den :D s¨nu kan jag hyra gratis igen :P Wanni och jag somnade runt 12.10 ;) hon skulle upp idag och jobba tidigt. Vi satt och snackade lite om killar och hon tjejer. Båda vi saknar äkta kärlek <3
Idag ska jag typ rida, sen har jag ingen aning "/
Imorgon ska jag upp tidigt, mormor kommer och måste möta upp henne. På Tisdag åker vi till Skara och kommer hem på Torsdag. På Lördag åker jag till Finland en vecka. Sen är jag hemma 2 veckor innan skolan börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0