Hyvää huomenta! / Godmorgon!

Nyt olen just heränyt. Olen syönyt aamupalaa. Tänään pitäisi yksi mies soitaa, se kysyi eilen jos haluan olla statisti :D Ensi viikolla. Totta kai sanosin ja se soitaa uudelleen tänään kun olen puhunut äidin kanssa :P Kaikki mitä minä tarvitsen tehdä on että katson elokuvaa xD
Kirjoitan enemän kun on jotain kirjotavaa, pussu

Nu har jag precis vaknat. Har ätit frukost. Idag ska en kille ringa, han frågade igår om jag vill vara statist nästa vecka :D Absolut sa jag och han ska ringa tillbaka idag efter jag pratat med mamma :P Allt jag behöver göra liksom är att sitta och glo på bio xD
Skriver mer när jag kommer på nått, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0