I want! NO! We want!

Idag var jag med zarah i kanske 3-4 h. Vi bor ju så nära varann :D
Vi tittade på skor och båda fastnade för dessa skor (L)

Går ju att ha om man  ska ut på middag eller nått ;)
Här kommer lite nya bilder på mig :)

Testade göra lite lockar idag men dem gick ut påvägen till tvärbanan -,-
Tack Sanna för att jag får låna den! <3

En bild på mig igår kväll, min lampa ser ut som en måne. Btw, inget smink (A)

Såhär såg jag ut idag fast en randig tröja och Jeans

My outfit, visst blev mitt hår fint för att ha gjort det första gången själv ;)

En jättefin klänning från GinaTricot jag vill ha <3 349kr

När jag och Sanna åkte in till stan för att kolla på bio så spöregnade det och inte nog me det...

Ser ni taket...

Det typ regnade in och jag blev lite genomblöt, hahaha, kanske får skylla mig själv eftersom att jag ville sitta längstbak..
Nu ska jag gå och se beck, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0