Moi/Hejsan!

Nu skriver jag detta inlägg först på Finska sen Svenska.

Sain tämän ruusun kuin olin kaupungilla tänään (A)

Fick den här rosen när jag var i stan idag (A)

Oj oj


Tänään ei ole tapahtunut niin paljon. Heräsin yhdeksälta ja laidoin aamupalaa itseleni. Klo: 12 iskä soitti ja kysyi jos haluan koitaa nahkatakkia huomenna (Isällä on mootoripyörä). Sen jälkeen aloin tekemään pannukakkuja mutta tämmöseltä ne näytti ;)

Ne eivät halunut käntää :(

Aika hyvin meni lopuksi :P

Ruoan jälkeen lähdin viemään filmin takaisin minä ja mun kaverit lainavat eilen, sitten kaupunkiin viemään rahat yhdelle miehille kun ostin yhden kukan siltä eilen.
Eilen illalla ennen kun menin nukkumaan otin hienon kuvan tukkholmasta <3


Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid 9 tiden som vanligt och lagade frukost till mig själv. Klockan 12 ringde pappa och frågade om jag skulle följa med imorn och testa en skinnjacka (som jag ska använda när han skjutsar mig på sin MC) Efter det började jag göra pannkakor men det blev inte så lyckat, ^se ovan^ dem vägrade liksom vända på sig ;P
Igår kväll tog jag en fin bild på sthlm, på kvällen är det dålig kvalité på min mobil men skitsamma :)
^ovan^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0