SoRrY

Anteeksi että en ole kirjoitanut 2 päivää. Eilen olin iskän luonna ja olimme vain kotono koko päivä, perjantaina kävimme tansimassa, voi miten kivaa minulla oli! Olin kotono klo: 01.00.
Tänään saimme vieratia suomesta, Emelie, Gunviv ja Janne. Meillä oli tosi hauskaa! Söimme hyvää ruokkaa ja jäätelöö.
Nyt olen just tullut suihkusta ja kirjoitan vähän :P

Förlåt om jag inte skrivit på 2 dagar. Igår var jag hos pappa, vi var hemma hela dagen och bara slappade, i fredags var vi och dansade, herregud vad kul jag hade! Var hemma runt 01.00.
Idag fick vi gäster från Finland, Emelie, Gunviv och Janne. Vi hade jättekul! Åt god mat och glass. Nu har jag precis kommit ur duschen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0