Tansi/Dans

Tänään illalla menen iskän kanssa "grönalundiin" Siellä on Tango klo:19.00, ennen mennään syömään ruokkaa, tangon jälkeen menemme "skansen" siellä tansimme bugg:

Nr 1: Kovat tansikengät jos on paljon ihmisiä
Nr 2. Pienet tansikengät, näytää vähän paremalta jos on lyhyet houset liksi kun minulla on isot jalat.
Nr 3. Viime kerralla kun olin tansimassa oli liian kuuma, siksi laidan nyt 3/4 housut.
Nr 4. "take me out dancing tonight" pidin sen kun olin kilpailemassa bugg.

Idag ska jag och pappa till Grönan och dansa tango -.- kl: 19.00, innan det ska vi äta, efter tangon ska vi till skansen och dansa bugg, yey!

Nr 1: Hårda dansskor och det blir mycket folk
Nr 2: lättare dansskor, blir snyggare om jag har 3/4 byxor eftersom att jag är så lång.
Nr 3: 3/4 byxor, sist jag dansade blev det så j*vla varmt!!
Nr 4: "take me out dancing tonight" den tröjan hade jag när jag tävlade me Alfons, nu är det en dans tröja ;)

Mitäs te teete tänään?
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0