1 månad :D

Igår hade jag hur kul som helst ! Ett band spelade och jag fick lov att sminka 2 killar :P fick 500 spänn på bara det :O :) Sen fick vi kreditkort för att gå och handla middag och tilltugg som saknades :)
Det roliga var att när alla började bli alkoholpåverkade så tog dem en öl.. drack 2-3 klunkar.. lämnade ifrån sig flaskan.. glömmer att dem har en öl redan öppnad.. går och hämtar en ny.. osv.
dem slösade nog 40 flaskor samanlagt :P Vi lärde känna en kille som heter Johan också, han var trevlig.
Efter att ha jobbat från 6 tiden till ungefär 3 så var man rätt slut i benen :P
Imorgon firar jag och Erik 1 månad :D shit vad tiden går fort :)
Nu ska jag gå och kolla lite på julklappar :)
Juste.. kanske ska åka till södertälje och dansa idag till underbara casanovas (A) har iaf beställt biljetter till dansbandskampen den 12/12-09 :D


en bild jag tog på julkonserten :) fett stolt ^^,

vi satt väldigt nära scenen :) älskar min kamera ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0