<3

Höstlovet har varit bra. Kanske lite för kort:
Måndag: Dagenefter jag kom hem efter hudiksvall. Det va meningen att det skulle bli bio men det blev inget :P

Tisdag: bio :) "zombieland"

Onsdag: Näsläkare "/ tror jag va med polare på kvällen :)
Torsdag: Åkte till pappa en dag tidigare :)

Fredag: Dansade hela kvällen :D

Lördag: Va på fritidsgården som ligger på Värmdö. Hade det jättekul och bra ! :)
Söndag: Åkte till Farfar och sedan hem :)

Idag har jag varit i skolan. Rätt sköna lektioner :D Imorn är det varmkök "/ på fredag samma fast data också :o. På måndag kommer min mormor :P kommer ha servering istället för idrott. Älskar idrott men vill träffa min mormor :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0