8/11-09<3

Idag har jag först varit påväg till farfar men han var inte hemma. Så jag åkte till Gullmars för att möta upp Fabbe och Erik. Fabbe hoppade på vid årstadal :P Sedan åkte vi till zinken för att spela biljard. Senare kom Anna, Sandra och Duddan dit, då gick vi till ett café som var mysigt men VARMT! Efter det satte vi oss på donken och sedan till tuben mot liljeholmen. Fabian, Sandra, Suddan och Erik åkte hem medans jag och Anna gick in till liljeholmstorget för att köpa lite grejor till henne.
Vi skiljdes åt. Jag åkte hem för att äta kött m. tillbehör. Till dessert blev det tårta :D Nu ska jag kolla lite på öppet tider på Fotomässan Mike vill att jag ska gå på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0