17. dålig uppdatering

Jag vet att jag inte varit inne på ett tag. Sitter nu finsminkad och nyligen kommit hem från en oerhörtrolig fotograferning !! Ska dit på Måndag igen för att hämta mina skor jag glömde där.. av 100 bilder blev 53 bilder urgrymma ! Kan inte bestämma mig vilken bild jag vill ha. Här kommer lite dåliga bilder från fotograferingen:

Nicole blir sminkad

jag blir hårstylad

Nicole är klar fixad

Jag klar fixad

Nicole plåtas

Jag ska plåtas

The studio

En till plåtning

Passade på att ta lite bilder :P hihi

älskar min make up asså !
Andra bilder:


Fabbe och Sophie

The pingu ;)

Skolan

7 sep

Fyller inte år 7 sep om ni trodde det.. fyller 29e. fick lite blommor föör tidigt (:

LÖN !!
Imorn ska vi iväg till Örebro för att bada, i skara sommarland blev det inte av så nu badar vi ist :P


Kommentarer
Postat av: fabbeee

nämen! jag på 2 bilder :D<3

2009-09-28 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0