13/1-10

Nu har jag snart gjort klart en hotell uppgift som ska vara klar 8/2-10 :D det känns riktigt skönt !
Idag slutade vi 13.00 så jag och Fabbe åkte in till stan för att göra en annan hotell uppgift. Köpte även en ny tröja (H&M)och nya smycken på ur & penn.
Ska sätta mig och renskriva hotell uppgiften nu. Hon skulle nog inte kunna fatta vad det står xD knappt att jag gör det.
Uppgiften var att vi skulle gå runt på vasagatan och leta efter svaren till 11 frågor vi fått om turism.
Jag hoppas på VG i hotell.

Nu återstår bara att plugga till matteprovet och göra klart en hygieninlämning.

Igår fick jag mina betyg
Matte A:G
Svenska A: G-   :P
Varmkök: VG+
Livsmedelshygien: VG
Livmedel A: G
Engelska: G+
Servering: VG+
Datorkunskap: VG
Idrott och Hälsa A: VG
Spanska steg 1: G   xD
Hotell A: G (påbörjad kurs)


Kommentarer
Postat av: zarah

grattis! :)

2010-01-13 @ 17:57:28
URL: http://zarahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0