Måndag

slutade väldigt tidigt idag. Har suttit vid datorn och sökt lite jobb, ska fortsätta med min hotell uppgift senare :)
Har inte träffat min älskling sen lördags. Dör av saknad :( <3 eller jag träffade honom i skolan men det blir inte samma sak..

Tänkte lägga upp någon gammal bild på mig :P

Typ i 7an :P

en kväll efter dansen.................. (foto: X)


gammal blogg idé. (foto: Jens Larsson)


jag i somras

man samlar ju på sig en massa pennor under några terminer ;)


jag på båten i somras

våran gamla altan ;(
 
birka typ -05/06

Grönan i somras

Prommenad med Sanna
 
Zarah och jag på idrotten
 
Sanna, jag och jessica på en restaurang
 
grönan + tunnelbana :P

 
somras + gammal bild
 
stämmer ? + en drink från båten
  
lite kul måste man väl ha (har bara bikini bakom tröjn) + sanna i flyttbilen
 
pappas kudde som blev bomull i tvätten + jag i gamla radhuset :(
  
kom in på förstahands valet :D + jag utan smink
  
jag i lockar + tå operation i augisti "/ den blev också misslyckad eftersom att nageln växer ut nu igen på samma jävla ställe :(
 
ska man flytta måste man ju montera ihop allt.. gissa vem som fick göra d ? :O ;P

 
misstolka inte xP eller det är det som är meningen.. men.. vi gör INGET! :P + jag å jess <3
  
gammal bild! + min 15års fest + en bild på mig
  
min första blogg typ + streetdance gruppen, gud vad små vi var !
  
gammal blogg design + jag i vinter 2008
  
förra julen, skalman dagis ;) + jag och zarah
  
tog en prommenad med mamma och mike, det blev en liten söt bild på mig me + långbäling, ett hjärta i berget
   
långbäling <3 + jag + tårttävling i skolan. vilka vann ? ;) jag och Linnea :D
 
jag och lucas på båten + jag blir fotad av zarah i en gunga :P
  
dans uppvisning, + "catwalk"

 
gammal bild + malaysia -07

   
malaysia + skolavslutning + somras

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0