Söndag

Nu har nästan hela Söndagen gått och pizzan är i ugnen snart klart ^^.
Vi har varit och handlat och jag har tagit nytt id-kort. Jag blev nöjd men jag ser runt ut i ansiktet :P
Har knappt pratat med min älskling idag "/ han har tydligen sovit hos sin "man" ;) som inte har någon teckning hemma :( men det är kul att dem umgås :) <3

Har tittat på 3 filmer idag, "the perfect man" , "sommaren med göran" och nån film jag inte minns :P
Efter middag är det dags för mig att åka hem. Hela den här veckan ska jag plugga så att jag hinner knappt vara med kompisar :( på fredag är det dans iaf :D


Kommentarer
Postat av: fabbe

"sin kompis"

tack för den då jag är faktiskt hans man:( ;)

2010-01-23 @ 14:48:18
URL: http://www.paow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0