9/3-10 <3

Idag har jag varit i skolan. Va hemma igår. Vet inte hur många hostattacker jag har haft idag med jag hatar det.. Vi fick tillbaka våra spanskaprov idag och det var nog första gången jag fortfarande var glad efter ett IG. Typ alla fick det.. inte så konstigt.. våran lärare e dum i huvudet?
Imorn är jag i skolan till halv 4 tror jag. På torsdag får jag inte vara i köket, men på fredag får jag ^^
Vi har lite inlämningar som jag ska göra klart vilket är:
Livsmedel A
Varmkök A
Hygien
Köksvalpen = en tävling för alla i årsk. 1. där man ska laga en maträtt som innehåller lax, potatis och örter som huvudråvara. hoppas det blir bra. har kommit på flera saker jag skulle vilja lägga till med tiden räcker inte + att det kan ju inte vara hur mycket mat som helst på tallriken :P men vi får väl hoppas på det bästa ^^


här är iaf min. laxen skulle varit mera *grillad* med våran stekpanna e cp.
*grillad*= rutor på fisken.


mitt nya hår?

vill att det ska se ut som neutralt blont- typ samma som maria (på bilden) fast lite brunare nyans och rödare slingor ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0